17 June 2010

Home today!

I get to go home for a week! I'm out of here this afternoon!

6 comments:

Peggy Schreuder said...

Hoi lieve Aisha,

Welkom thuis! Hoe is het om weer thuis te zijn? Geniet ervan!
Tot snel! Liefs Peggy

Gisteren was Andisiwe op tv bij de documentaire ghetto champs (bij uitzending gemist)

Lieve groetjes aan Kiara

Unknown said...

Lieve schat!!
Ik blijf balen dat ik hier ben, waardoor ik jou daar niet kan helpen. Wat had ik dat anders graag gedaan!!!
Ik denk aan je, en hou m'n hart vast steeds, maar wat klim jij toch steeds weer sterk uit die dalen! Ongelooflijk!
En wat héérlijk dat je een weekje naar huis mag!! Geniet ervan! Het is je gegund!
Een hele dikke knuffel (voorzichtig!) en ook van mij natuurlijk veel liefs aan Kiara!

Alle goeds en liefs,
Jolijn

Rachelle said...

yes! Heerlijk. Geniet en veel kusjes van Valentijn!

TOG said...

Blij dat je even thuis bent! Ik weet dat ik niet vaak van me laat horen, maar je bent wel in m'n gedachten en gebeden!
Brassa, Tosca

Anonymous said...

Over 2 1/2 week ben ik klaar met school en kom ik je graag helpen met t huis!

Groetjes aan Ki!

Laf Joe!

Gr André Jr.

Anonymous said...

He Aisha,

Wat een positief nieuws! Wat fijn voor jou en Kiara!!

Even ziekenhuis-vakantie,
geniet van elkaar!

Veel liefs van Nándor en Ildikó,
jullie zijn zo veel in onze gedachten!